Hej där

Tjena blorren! Här ligger jag och har det gött. Skall snart ner till playan för att sola upp mig! Idag har jag snackat med min kära vän Eric som ringde angående en mycket viktig sak, han hade vart i Tyskland och på flygplatsen träffade han ett par magic spelare som snabbt blev hans idoler, han ville att vi skulle börja med detta och bli mästare i forrest cards. Ganska nice!
Jag har även införskaffat mig en mustasch som är mycket härlig här i värmen. Den avger en viss spansk känsla som betyder mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: prinsessan

jag är hemligt kär i dig. brukar tänka på dig. naken.

2010-08-28 @ 17:03:35
Postat av: Eric

Det hette faktiskt madjing...Det roligaste var när två utav nödarna skulle hälsa...det var som om se på två helt okända arter som för första gången sett varandra...dom kollade på varanda lite suspekt men samtidigt med långa lite halvkåta blickar...lite som när tobbe i en annan del av köping sitter i sängen och har ont i magen...

iallafall..resan slutade bra efter många tillfällen då vi hade kunnat bli dödade...vi blev hämtade av en tysk gubbe på tågperrongen som körde oss hem till honom (skulle köpa bil av honom...han ville hela tiden bjuda på dricka men jag avstod även då jag var skit törstig....man vill ju inte direkt vara med om en human centerpide....räcker att man sett filmen...

Det andra och tredje tillfället dök upp då vi trodde att vi var de ända svenskarna på flygplatsen... kusinen stod bredvid en tjej och frågade mig" undra om dom visiterade muffen på henne".....räcker nog att jag säger att hon var svensk....och att hon blev chockad...

sen sa kusinen "oh herre jävlar va du va fet då till en snubbe vi gick förbi"....stog bandidos på tröjjan så vi snabbade oss in i en hiss...

sen försökte iofs en av nördarna döda mig med "mindcontroll", kännde inte ett piss men dom andra majing mästarna skrattade som fan...

sist men inte minst så träffade vi en svensk som ville "fuck u hard from behind" med en av nördarna och sa att dom inte var välkomna i sverige samt att dom var äckliga loosers...lite styggt...åkte taxi med han hem...han sa att jag skulle få följa med om jag gav han en avsugning i baksätet...han va ju lite full och hadde gjort en arbetskollega på smällen så varför skulle han skämta tänkte jag...tog dock risken då kusinen snabbt hoppade in i framsätet när han hörde detta...som tur var så blev jag inte våldtagen den kvällen...själv tänkte jag att attack är bästa försvar så jag sa att jag skulle våldta han i en skog....blev lite konstig stämning då...känndes nästa som att han ville...sjukt...men nu är jag hemma och ska ner till tyskland nästa vecka igen! Hoppas att du har och kommer få lika roliga utlands upplevelser som jag haft!

2010-08-28 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0