Idén

Idag när jag satt här i min ensamhet och tänkte på att jag skulle resa till Spanien, då kände jag att jag behövde en liten lätt ny frisyr.
Jag satt här och undrade och undrade vilken frilla jag skulle ha tillslut kom Roger Pontares låt " När vindarna viskar mitt namn" på spotify listan och jag fick den briljanta idén om att fixa till en snygg Moahawk frisyr, just därför heter min blogg Moahawken. Fråga mig inte varför jag gjorde en moahawk frisyr och gör aldrig en, den är både ful och blickar dras till den men detta kan nog vara det roligaste jag någonsin gjort i hela mitt liv. En Moahawk frilla.
Jag ska liksom ner till Spanien om 3 dagar, detta är inte inte bra.

Kommentarer
Postat av: David

Riktigt snyggt! vad säger sussie?

2010-08-23 @ 18:01:48
Postat av: Eric

Tack! :) vanligtvis brukar jag inte se ut så i håret...gustaf's idè, men om det ser bra ut så kanske jag ska fortsätta ha det så:) tack david!

2010-08-24 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0