Una otra día en la escuela

Har idag vart på marknaden kollat in lite olika godsaker så som moränor, torskar, tonfiskar och gambas. Skolan gick bättre än igår men förstår fortfarande väldigt lite och säger "si" till fel saker osv. Men det löser sig, skall ju
vara här i 3 månader så något måste ju man förstå tillslut.
Många i skolan tycker jag är så sjukt lik Brad Pitt och därför var jag tvungen att kolla upp om jag var så himla lik den här Brad Pitt, vem det nu är. Vet inte om jag är så lik han men hade ungefär en samma bild på datan som låg och skräpa så take a look by yourselfs.
Källa:http://www.bittenandbound.com/wp-content/uploads/2009/01/brad-pitt-upclose-and-personal.jpg

Kommentarer
Postat av: pastilliam

Hahahahaha så jävla dålig!

2010-08-31 @ 16:27:51
Postat av: Erigon

haha! bakgrunden och håret ser precis likadant ut! Du ser ju precis ut som Mr Pitt!

2010-09-02 @ 16:27:53
Postat av: Gustigon

Såna gamla bilder kan alltid komma till användning! Sitter och lyssnar på High med Lighthouse Family! Väldigt nice!!!

2010-09-04 @ 13:18:10
Postat av: Linus Pitt

INTE EN CHANS

2010-09-10 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0