From Sevilla to Cordoba

Hade kanonkuk på militär området i Sevilla men det var dax att dra vidare. Vi började vår morgon med en tåg resa från Sevilla med schack. När vi kom till Cordoba visste vi inte vart vi skulle bo men vi hittade ett 4 stjärnigt hotell som var trevligt (fancy fancy).
Hus jakt börjar.... Vilket skall jag välja? Hjälp mig.


Money talks baby, money talks.




Detta är första huset. Hus Nr 1. Detta är bara en av ingångarna till ett av alternativen, skall visa er resten imorgon, mycket trevlig liten pitoresk villa.





Hus Nr2. Ett flott litet fort med egen bro till stadens mittpunkt. Perfekt att ta sig ett morgondopp ynka 2 sekunder till vattnet.




Hus Nr3. Detta är ett gammalt slott som har vart med ett och annat, har en egen liten trädgård med vackra fontäner o.s.v Ett renoverings objekt, dyrt baby dyrt.



Hus Nr4. Inget speciellt, jag undra lite varför jag ens valde detta....



Hus Nr5. Trevig ingång, ej möblerad men de går nog att ett och annat i detta hus, mycket trevligt.



Köpte en häst och vagn, kände att det var på tiden.

Min färd fortsätter imorgon. Då har jag kanske hittat mitt drömhus där jag kan spendera mitt liv på att gå runt och ha det fint.
To be continued.....


Kommentarer
Postat av: Erigon

"Hus" nr 2 helt klart....kan du tänka dig att bo i ett litet fort?! varje dag kommer att bli som arenan fast i verkligheten!!! Säg bara att det ligger en tabula vid fortets västra mur! hadde varit sååå classic!

2010-11-23 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0