Konsten att gå.

Jag ser ett mål.
Jag börjar gå
Jag fortsätter att gå
Och fortsätter..
Fann mitt mål.
Folk och vänner har alltid kommenterat min gångstil, trodde verkligen inte det var något speciellt med den men nu när jag tittar på bilder förstår jag vad dom menar. Jag går med armar och fötter flängandes omkring mig och ser allmänt konstig ut, jag söker nu en personlig coach i just gångstil. Vad är inne nu? Hur ska man gå för att dra till sig uppmärksamhet? Finns det något mode på just gångstil? etc.
Skulle uppskatta om någon kunde ge mig lite tips samt säga hur ni går, skulle vara jätte kul om någon annan går som jag. Vi skulle kunna gå jätte långt tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Eric

http://www.youtube.com/watch?v=J9FocZ8sLwE&translated=1

jag försökte mig på denna stil men det gick inte jättebra...tappa tålamodet och tog på mig ett par inlines...kanske inte det smartaste man kan göra...

annars har jag hört att "alkolist ben" är inne nu för tiden...det är när man lyfter på benen överdrivet mycket så att man verkligen kan se att människan är ute och går....tydligen härstammar denna gångstil från försupta gamla alkisar som pajjat den del av hjärnan som annars håller iordning på hur man igentligen ska gå...i vilket fall som helst så borde denna gångstil fånga en del uppmärksamhet...annars kan man köra "ticks gång" det är när man får för sig att hela världen går under om höger fot befinner sig framför vänster fot när man går...så det blir ett stort kliv med vänster (utfall), sedan tar man och placerar höger fot precis bakom vänster. repetera.

Den sista gångstilen har jag faktiskt fått uppleva när jag hadde ticks i typ 3:an på lågstadiet...ass jobbigt men folk vände sig om och kollade iaf...:)

2010-11-15 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0