Last day...

Idag vart de den sista dagen i skolan, jag hade examen och klarade den, vart sjukt glad!!!! Man blev faktiskt lite ledsen när man sa hej då till alla lärarna, de va mer som vänner än lärare. Va ute och drack med dom å hade gött häng. Sjukt bra tid här nere. Det är väldigt surt att återvända till 1+ grad, här är det cirka 25 i solen och 15 i skuggan. Satt idag cerca del mercado i solen med en halvt knäppt skjorta,håret lite bakåt med en lockig form och tog mig en öl, skåda människor som gick förbi och var lyckliga för de kunde umgås med vänner och barnbarn, kan man göra detta i Sverige så här års? Nej vi sitter inne och klagar över att vädret är dåligt och gräver vår egen grav. Tiden är inne för Sverige att sluta med det stressiga livet och njuta av det istället. Vår lärare sa en dag " här nere jobbar vi för att leva, i andra länder lever man för att jobba". Det finns en viss sanning i dessa ord vår poetiska lärare sa, vill man leva för att jobba? eller vill man jobba för att leva?
Idag är jag djup...

Kommentarer
Postat av: Pappa & Mamma

Snyggt jobbat vem har sagt att vi sitter och klagar

för närvarande sitter hela gänget runt poolen Erik, Limpan, Vicke Johan max och flera andra och tar en öl innan grillen man är väl viking eller

2010-11-19 @ 19:10:24
Postat av: Johan

haha du e grym g!

2010-11-20 @ 19:23:04
Postat av: Eric

Helrätt ankan! Vadå klaga? För er som vill veta så älskar jag att gå runt i bar överkropp och kanske ett barbariskt höftskynke medan snön faller ner en kall vinterdag. Men grilla vet jag inte riktigt...man är la man och äter köttet rått?

2010-11-23 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0