Back in business baby

Har haft grova problem med internet, det är inte lätt att dialogera med spanjorskor och spanjorer. Att inte ha internet är väldigt svårt, jag kände mig som Harry Potter utan sin trollstav, Arnold schwarzenegger utan sina muskler, Jean Claude van damme i Double Impact. Tillslut så löste vi problemet och jag har mycket att updata! Förra veckan por ejemplo lagade vi kräftor...
Jag stirrade döden i vitögat.
Han såg en lucka och gick till attack.
Jag med mina över analyserade hjärna, slängde honom i kokande vatten.
Kräftorna blev mycket goda och karln som sålde dessa kräftor till oss är nu vår vän, jag kallar han för Agua ccon sal.
Mer uppdates kommer senare ikväll, jag har shoppat lite kläder bla. Ice ice ice baby

Kommentarer
Postat av: Erigon

Haahahaa! gillar att du vågar stoppa upp en kräfta i näsan!:) är arbetslös nu ocgh har inget för mig här hemma...så det väger mellan att åka ner till dig eller att köpa ett paket kräftor....kan va kul att hälsa på dig men å andra sidan, hur många gånger i livet får man chansen att gå loss på ett parti kräftdjur...Ska gå in å kolla kontot nu och se om jag blivit miljonär än! smell ya later masturbater!

2010-09-07 @ 21:54:36
Postat av: Erigon

ps. ser att du håller på att odla fram Mr.T polisonger!? Själv håller jag på att skaffa Mr. Dumbledore frisyren + skägget om möjligt..tror att det kan bli rätt så "classic kind of looking"

Hittade en rätt så bra hemsida...den kan nog hjälpa dig lite på vägen där nere så att du blir bättre på "spanska"...pff, retaderade mugglare som tror att du är på hogwarts och estudiar "spanska" pfft....

http://sv.wikipedia.org/wiki/Trollformler_i_Harry_Potter



Accio Gustaf!

2010-09-07 @ 22:13:27
Postat av: gustigon

Var hälsad Erigon! Tycker absolut att du ska komma ner, har en 75a jack daniels här och ingen vill hjälpa mig dricka den! Jag vill inte se ut som Mr T jag vill snarare efterlikna Herbert Chorley som var en juniorminister i Mugglarnas regering i Storbritannien. Dödsätare försökte sätta honom under Imperiusförbannelsen för att använda honom som en spion mot Mugglarnas regering. Trollformeln var slarvigt gjord, och Chorley blev galen. Han började imitera en anka offentligt. Mugglarnas Premiärminister rekommenderade att Chorley skulle vila upp sig och ta det "lite lugnt med spriten". Trolldomsministern, Rufus Scrimgeour, lät honom tas till Sankt Mungos sjukhus. Under botningen försökte Chorley att strypa tre personer.

Å du trodde jag ville efterlikna Mr T.... Classic!

2010-09-08 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0