Duvor är mitt hat-djur.

Här sitter jag med min dator och har det as kul, en solig eftermiddag!
Sen kommer den här äckliga varelsen, den äckligaste varelsen på hela Tellus och skiter på mig, i håret, på skjortan och på hela datan. Jag har verkligen lust att mörda den.
Duvor (Columbidae) är en familj som indelas i mer än 40 släkten, beroende på vilken taxonomi man utgår från, och innehåller något mer än 300 arter. Det största släktet är Columba som exempelvis ringduva tillhör. Dessa varelser tillför inget bra till jorden utan bara tvärtom, de skiter på människan och mördar sina ungar, dom är alltså sjuka i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Erigon

Hahahahaahahahaha:D

2010-09-09 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0