Shopping!

Idag har vi köpt kräftor och skall tillaga dessa senare tillsammans med en god sallad, kommer bli ett äventyr att tillaga kräftor men jag snacka lite med han som sålde dom å han sa att inte de e några problem, vatten och salt. Skolan gick mycket bättre idag och jag börjar komma in i ett flow, fast när dom andra sitter och skrattar så fattar jag fortfarande inget. Kanske skrattar åt den tystlåtne Gustafo?
Ikväll ska jag ut å shoppa lite, ett par nya skor och ett par shorts (tror jag börjar bli lite shoppaholic) thihi. Jag skall även sätta mig en lång stund och ta mig en eller två kalla cervezas i det härliga vädret och snicksnacka lite lätt med spanjorer så jag tränar upp mina kunskaper i spanskan. Nu e det fijlm dacks!!!!!
Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0